Jaka firma organizuje przedstawienia profilaktyczne dla młodzieży w Krakowie?

Postautor: Tekla » śr lut 15, 2017 1:02 am

Witajcie, jestem nauczycielką w liceum i wpadłam na pomysł, aby wybrać się z moją klasą na tzw. przedstawienia profilaktyczne. Słyszałam, że coś takie odbywa się w Krakowie, wiecie może kto się zajmuje ich organizacją?
Awatar użytkownika
Tekla

Postautor: Cleo » śr lut 15, 2017 1:21 am

Cześć! Ja z moją klasą byłam na takim przedstawieniu i jak dla mnie świetny pomysł. Młodzież powinna brać udział w czymś takim, bo to ich kształci i rozwija. My wybraliśmy spektakl „Żyj w trzeźwości” myślę że dla licealistów jest to traf w dziesiątkę!
Awatar użytkownika
Cleo

Postautor: Transformator » śr lut 15, 2017 3:58 am

Mój syn z klasą był na podobnym przedstawieniu profilaktycznym ze swoją klasą, podobało mu się, mam nadzieję że jakieś wnioski z niego wyniesie
Transformator

Postautor: Rita » śr lut 15, 2017 6:57 am

Hej! Też szukałam czegoś podobnego w Krakowie i znalazłam firmę organizującą przedstawienia profilaktyczne dla młodzieży i dzieci. Tutaj podsyłam ci link do ich strony: http://www.kultura.krakow.pl/, gdzie możesz zapoznać się z ich ofertą. Mają bardzo dużo ciekawych propozycji. Całe show jest bardzo edukacyjne i myślę, że przemawia do młodych ludzi.
Awatar użytkownika
Rita

Postautor: Technologic » śr lut 15, 2017 8:17 am

Witam Cię, moim zdaniem fajny pomysł. U mojej córki w szkole organizowali coś takiego. Miałem wrażenie, że faktycznie wywarło na niej to jakiś wpływ, ogólnie przedstawienia profilaktyczne organizuje Krakowskie Biuro Promocji Kultury, oprócz teg wiem, że robią też przedstawienia ekologiczne.
Awatar użytkownika
Technologic

Postautor: Tekla » śr lut 15, 2017 9:52 am

Bardzo dziękuje Wam za podpowiedź. A czy możecie mi powiedzieć, jakie przedstawienia profilaktyczne są najlepsze?
Awatar użytkownika
Tekla

Postautor: Organiczna » śr lut 15, 2017 11:35 am